SKUTECZNA KOMUNIKACJA I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W TWOJEJ FIRMIE

PROGRAM SZKOLENIA SKUTECZNA KOMUNIKACJA I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W TWOJEJ FIRMIE

  1. Aktywna diagnoza kompetencji komunikacyjnych uczestników tzw. Kompetencyjny pakiet startowy uczestników
  2. Wartości i przekonania
    – określenie naczelnych wartości i przekonań uczestników
    – wpływ wartości i przekonań na komunikację i rozwiązywanie konfliktów
  3. Główne narzędzia skutecznej komunikacji
    – praktyczne wykorzystanie głównych narzędzi komunikacyjnych
    – ćwiczenia z wykorzystaniem przykładów i sytuacji z doświadczenia uczestników
  4. Bariery skutecznej komunikacji (przykłady zgłaszane przez uczestników)
    – przedstawienie głównych najczęściej występujących barier komunikacyjnych
    – omówienie barier zgłaszanych przez uczestników
    – wypracowanie skutecznych sposobów komunikacji
  5. Sposoby rozwiązywania konfliktów
    – omówienie skutecznych i nieskutecznych sposobów rozwiązywania konfliktów
    – wypracowanie skutecznych sposobów rozwiązywania konfliktów
    – praca z case study
  6. Podsumowanie warsztatów

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEJ FIRMY

  • dla właścicieli firm i zarządu Firmy
  • dla kadry menadżerskiej
  • dla wszystkich pracowników firmy lub pracowników wybranych działów
  • badanie potrzeb szkoleniowych Firmy, w tym ankieta dla uczestników
  • materiały szkoleniowe i artykuły piśmiennicze
  • certyfikat ukończenia szkolenia dla każdego uczestnika
  • ankieta ewaluacyjna po przeprowadzeniu szkolenia
  • raport poszkoleniowy
  • umowa szkoleniowa, a w niej klauzula poufności
  • rekomendowana liczba uczestników od 3 do 20 (największa efektywność między 8 – 16)
  • w celu wypracowania skutecznych rozwiązań zaradczych – rekomendowany udział uczestników, którzy czują się ze sobą swobodnie i swobodnie się ze sobą komunikują (najlepiej nie pozostających w relacji przełożony – podwładny)
  • w razie potrzeby telefoniczny lub mailowy kontakt po szkoleniu
  • praktyczna wiedza dopasowana do specyfiki Twojej Firmy
  • nabycie i rozwój umiejętności komunikacyjnych uczestników
  • inspiracje do poprawy lub udoskonalenia komunikacji w Firmie
  • wypracowanie propozycji skutecznego rozwiązania aktualnych konfliktów
  • koszt szkolenia niezależny od ilości uczestników
  • jeżeli pracownik Twojej Firmy wziął udział w szkoleniu otwartym rozliczenie kosztu jego uczestnictwa (jednego pracownika) w cenie szkolenia dla Twojej Firmy
  • rabat na kolejne szkolenia dla Firmy
  • Standardowy czas szkolenia: 7 lub 14 godzin (jeden lub dwa dni szkoleniowe)
  • Koszt szkolenia: Ustalany indywidualnie.

SZKOLENIE OTWARTE

  • dla właścicieli firm
  • dla menadżerów i pracowników Działów HR i Działów kadr
  • dla wybranych pracowników firm
  • dla wszystkich zainteresowanych osób
  • dopasowana grupa: 10 – 20 uczestników
  • materiały szkoleniowe i artykuły piśmiennicze
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • wygodna sala szkoleniowa w dobrej lokalizacji
  • pyszny obiad
  • w razie potrzeby uczestnika telefoniczny lub mailowy kontakt po szkoleniu
  • praktyczna wiedza dopasowana do potrzeb biznesu
  • nabycie i rozwój umiejętności komunikacyjnych uczestników
  • inspiracje do poprawy lub udoskonalenia komunikacji w Firmie
  • wypracowanie propozycji skutecznego rozwiązania aktualnych konfliktów (case study)
  • wymiana doświadczeń między przedstawicielami różnych firm i różnych branż
  • możliwość przetestowania metod pracy trenerki przed zaproszeniem jej do Firmy na szkolenie zamknięte (rabat na szkolenie zamknięte w wysokości ceny uczestnictwa jednego uczestnika na szkoleniu otwartym)
  • 750 zł. netto
  • 650 zł. netto z kuponem rabatowym (zapytaj)

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIESKORZYSTAJ Z FORMULARZA

Back to Top